/></a></div>    <div id=
  • Επαφή
  • ΚοΔιΦΕΕΤ
Αρχική

Γλώσσες

  • English English
  • Ελληνικά Ελληνικά

Πρόγραμμα συνεδρίου

  • Πέμπτη 7 Μαΐου
  • Παρασκευή 8 Μαΐου
  • Σάββατο 9 Μαΐου
  • Κυριακή 10 Μαΐου

Περιλήψεις συνεδρίου

  • Προσκεκλημένες ομιλίες
  • Συμπόσια
  • Στρογγυλά τραπέζια
  • Εργασίες
  • Αφίσες
  • Εργαστήρια
  • Ανά πρώτο συγγραφέα

Συνέδριο

  • Ανακοινώσεις
  • Αφίσα Συνεδρίου
  • Δήλωση συμμετοχής σε εργαστήριο
  • Επιστημονική επιτροπή
  • Οδηγίες για τη συγγραφή και υποβολή των εργασιών
  • Οργανωτική Επιτροπή
  • Πλαίσιο και σκοποί του συνεδρίου
  • Προεγγραφή
  • Σημαντικές Ημερομηνίες
  • Μετακίνηση-διαμονή

Ποιοι είναι εδώ

Είναι εδώ αυτή τη στιγμή 1 χρήστης και 3 επισκέπτες.

Παρόντες χρήστες

  • ioarvanit

Best viewed with

Spreadfirefox Affiliate Button

Σούλιος Ι.

  • Σούλιος Ι. , souliosg@otenet.gr
    Ο ρόλος του αναστοχασμού στην ανάπτυξη αιτιολογικών συλλογισμών και μεταγνωστικής ενημερότητας κατά την επίλυση προβλημάτων φυσικής
    Συνεδρία 05

Σουλτάνης Κ.

  • Σουλτάνης Κ. , ksoultanis@uowm.gr
    Η διδασκαλία της πυκνότητας ως ιδιότητας των υλικών με εφαρμογή στην πλεύση βύθιση: Τα πραγματικά πειράματα της Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας
    Συνεδρία Αφίσας

Σπυράτου Ε.

  • Σπυράτου Ε. , eirinispyratou@yahoo.com
    Ιδέες μαθητών για έννοιες των Φυσικών Επιστημών: σημασίες λέξεων στη μητρική/ τοπική γλώσσα;
    Συνεδρία 03

Σταράκης Ι.

  • Σταράκης Ι. , gstarakis@hotmail.com
    Γιατί κάνει Κρύο το Χειμώνα και Ζέστη το Καλοκαίρι; Συγκριτική Θεώρηση Αντιλήψεων μαθητών 5ης Δημοτικού και προπτυχιακών φοιτητών του Π.Τ.Δ.Ε για το φαινόμενο της Εναλλαγής των Εποχών
    Συνεδρία 20

Σταύρου Ι.

  • Σταύρου Ι. , Ioanna.k.stavrou@gmail.com
    «Σπουδές της Επιστήμης» και Επιστημονική Φαντασία: Κριτικές προσεγγίσεις
    Συμπόσιο 2

Στεφανή Χ.

  • Στεφανή Χ. , stefanih@otenet.gr
    Επίπεδα εξηγήσεων και επίπεδα μοντέλων στις βασικές έννοιες της κβαντικής χημείας
    Συνεδρία 15

Στούμπα Α.

  • Στούμπα Α. , artemis.stoumpa@gmail.com
    Πρόταση εφαρμογής διδακτικού μοντέλου κατά το σχεδιασμό και την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού και λογισμικού προσομοίωσης περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Η περίπτωση της όξινης βροχής.
    Συνεδρία 22

Στράγκα Σ.

  • Στράγκα Σ. , sofiastraga@gmail.com
    Η ένταξη της Συστημικής / Διαθεματικής Μελέτης στο μάθημα των Φυσικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
    Συμπόσιο 1
  • Στράγκα Σ. , sofiastraga@gmail.com
    "διά Χειρός" Πρωτοβάθμια ΕκΠαίδευση στις-με τις Φυσικές Επιστήμες - ο Πειραματισμός
    Εργαστήριο 1

Σχολινάκη Α.

  • Σχολινάκη Α. , s_schgr@yahoo.co.uk
    Σχεδιασμός Διδακτικού Υλικού μέσα από Συμμετοχικές Διεργασίες - Εφαρμογή και Αποτελέσματα.
    Συνεδρία 15

Σωτηρόπουλος Δ.

  • Σωτηρόπουλος Δ. , sotiropoulosdimitris@gmail.com
    Μια πρόταση αξιολόγησης στο Οριζόντιο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με χρήση ψηφιακών τεχνολογιών.
    Συνεδρία 22

Τεντολούρης Φ.

  • Τεντολούρης Φ. , filippos.tentolouris@kcl.ac.uk
    Επιστημολογικά και ιδεολογικά πλαίσια στις πρακτικές εγγραμματοσύνης: «γράφοντας» φυσική στο δημοτικό σχολείο
    Συνεδρία 13

Τζαμαλής Π.

  • Τζαμαλής Π. , pav_tzamalis@hotmail.com
    «Ας κάνουμε το πείραμα» Μια πρόταση για την ενοποιημένη διδασκαλία της Ηλεκτροστατικής και του Ηλεκτρικού Ρεύματος
    Εργαστήριο 3

Τόγιας Ν.

  • Τόγιας Ν. , niktogias@yahoo.gr
    Εκπαιδευτικό υλικό για τη διαχείριση απορριμμάτων και για το Εργοστάσιο Μηχανικής Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης
    Συνεδρία 21

Τσαπαρλής Γ.

  • Τσαπαρλής Γ. , gtseper@cc.uoi.gr
    Οι πολλαπλές προσεγγίσεις της διδασκαλίας και της μάθησης της χημείας: έμφαση στο μακρο-επίπεδο και ο ρόλος της πρακτικής εργασίας
    Προσκεκλημένη ομιλία 2

Τσελφές Β.

  • Τσελφές Β. , tselfesv@ecd.uoa.gr
    Η εκπαιδευτική αναπαραγωγή, η «εικονικότητα» της σχολικής επιστήμης και η «θεατρικότητα» της διδακτικής-μαθησιακής διαδικασίας
    Συνεδρία 18

Τσέου Ε.

  • Τσέου Ε. , etseou@nured.auth.gr
    Η έννοια της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου των εκπαιδευτικών της Α/βάθμιας εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες: Μία κριτική ανασκόπηση των σχετικών ερευνών.
    Συνεδρία 08

Τσιτσιπής Γ.

  • Τσιτσιπής Γ. , g_tsits@otenet.gr
    Η κατανόηση της σωματιδιακής δομής και των αλλαγών κατάστασης της ύλης σε σχέση με τρεις γνωστικές μεταβλητές
    Συνεδρία 14

Τσιχουρίδης Χ.

  • Τσιχουρίδης Χ. , hatsihour@uth.gr
    Διδακτική αξιοποίηση κατασκευαστικών δεξιοτήτων των μαθητών για τη μελέτη φαινομένων μεταφοράς θερμότητας με χρήση νέων τεχνολογιών
    Συνεδρία 12

Τσούλος Γ.

  • Τσούλος Γ. , gtsoulos@cc.uoi.gr
    Συγκριτική αξιολόγηση σχολικών εγχειριδίων γυμνασιακής φυσικής & χημείας: ο ρόλος της διδακτικής των φυσικών επιστημών
    Συνεδρία 16

Φακάζη Ε.

  • Φακάζη Ε. , elfakazi@yahoo.com
    Οργάνωση μαθητικών επισκέψεων σε χώρους επιστήμης και τεχνολογίας, με στόχο την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος και των κινήτρων: η επίσκεψη στον ΟΤΕ
    Συνεδρία Αφίσας

Φερεντίνου Α.

  • Φερεντίνου Α. , milts@sch.gr
    Προσαρμογές στη διδασκαλία της Φυσικής για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες με τη βοήθεια εννοιολογικών χαρτών
    Συνεδρία 03

Χαϊτίδου Μ.

  • Χαϊτίδου Μ. , chaitidou@gmail.com
    Μελέτη της εξέλιξης του βάθους του εκπαιδευτικού αναστοχασμού σε όψεις της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου
    Συνεδρία 08

Χαρτζάβαλος Σ.

  • Χαρτζάβαλος Σ. , shartz@otenet.gr
    Επιστημονικός αλφαβητισμός των αποφοίτων λυκείου και πυρηνική φυσική - γνώση βασικών εννοιών από πρωτοετείς φοιτητές φυσικής, με προεκτάσεις και σε θέματα ειρήνης και αειφόρου ανάπτυξης
    Συνεδρία 18

Χατζηδάκη Π.

  • Χατζηδάκη Π. , hadzidaki@otenet.gr
    Το ατομικό μοντέλο του Bohr Επιστημολογική ανάλυση - Εκπαιδευτική αξιοποίηση
    Συνεδρία 09

Ψύλλος Δ.

  • Ψύλλος Δ. , psillos@eled.auth.gr
    Διάλογος για την εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες και τα μαθηματικά: η μελέτη των διδακτικών προσεγγίσεων
    Στρογγυλό τραπέζι 1
  • Ψύλλος Δ. , psillos@eled.auth.gr
    Σχεδιασμός μιας διδακτικής και μαθησιακής ακολουθίας βασισμένης στη διερώτηση και σε ΤΠΕ για τις Θερμικές Ιδιότητες των Υλικών
    Συνεδρία Αφίσας
  • « πρώτο
  • ‹ προηγούμενο
  • 1
  • 2
  • 3
created by ioarvanit
Βασισμένο στο Drupal, ένα ανοικτού λογισμικού σύστημα διαχείρισης περιεχομένου