Προσαρμογές στη διδασκαλία της Φυσικής για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες με τη βοήθεια εννοιολογικών χαρτών
Αναστασία Φερεντίνου, Παναγιώτης Φ. Παπαλεξόπουλος, Διονύσιος Βαβουγυιός
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Τμήματα ένταξης, milts@sch.gr
Δρ Ειδικής Παιδαγωγικής, papalex@uth.gr
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, dvavou@uth.gr
Στην παρούσα εργασία περιγράφεται η προσαρμογή της διδασκαλίας της φυσικής για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες που φοιτούν σε τμήματα ένταξης όσον αφορά το περιεχόμενο των δυνάμεων που διδάσκεται στη Β΄ Γυμνασίου. Λαμβάνοντας υπόψη τα γνωστικά εμπόδια που συναντούν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στην κατανόηση των επιστημονικών εννοιών περιγράφονται οι δυνατότητες που παρέχουν οι εννοιολογικοί χάρτες και οι εναλλακτικές μορφές τους σε όλα τα στάδια της διδακτικής στήριξης στα τμήματα ένταξης. Ο σχεδιασμός της προτεινόμενης στήριξης των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες πραγματοποιείται στο πλαίσιο της επίτευξης των διδακτικών στόχων κάθε διδακτέας ενότητας της φυσικής με σκοπό αυτοί οι μαθητές να ενταχθούν με επιτυχία στη γενική τάξη.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 1020.34 KB |
Συνεδρία 03
Αίθουσα Ι4, Προεδρείο: Μαυρικάκη Ε., Αλευριάδου Α.