Η διδασκαλία της πυκνότητας ως ιδιότητας των υλικών με εφαρμογή στην πλεύση βύθιση: Τα πραγματικά πειράματα της Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας

Σουλτάνης Κ., Σπύρτου Α. ΠΕ70 Δασκάλων, ksoultanis@uowm.gr, Λέκτορας, Π.Τ.Δ.Ε.- Π.Δ.Μ. aspirtou@uowm.gr, Εργαστήριο Διδακτικής ΦΕ και Παραγωγής Διδακτικού Υλικού, Παιδαγωγική Σχολή Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Στην αφίσα αυτή παρουσιάζουμε τα πραγματικά πειράματα μιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας 5 ενοτήτων (10 διδακτικές ώρες) η οποία εφαρμόστηκε σε μαθητές/τριες της Ε’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Το περιεχόμενο της ακολουθίας είναι η πυκνότητα ως ιδιότητα των υλικών με την οποία μπορούμε να ερμηνεύσουμε τα φαινόμενα της πλεύσης και της βύθισης. Το μαθησιακό περιβάλλον είναι διερευνητικής κατεύθυνσης με έμφαση στη φύση των μοντέλων και τη μοντελοποίηση. Η Ακολουθία αναπτύχθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού project Materials Science.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF347.44 KB

Συνεδρία Αφίσας

Χώρος έξω από την βιβλιοθήκη της σχολής
Συντονιστής: Καριώτογλου Π.

9 Μαι 2009 17:30 - 19:30