Μελέτη της εξέλιξης του βάθους του εκπαιδευτικού αναστοχασμού σε όψεις της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου
Μαρία Η. Χαϊτίδου1, Σπύρτου Άννα2, Καριώτογλου Πέτρος3
1 Βιολόγος, 3ο ΓΕΛ Πτολεμαΐδας, chaitidou@gmail.com
2 Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΠΤΔΕ Φλώρινας
3 Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΠΤΝ Φλώρινας
Για την παρούσα εργασία ελήφθη υπόψη αφενός ότι η παιδαγωγική γνώση περιεχομένου παρέχει ένα πλαίσιο για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών και αφετέρου, ότι ο αναστοχασμός των εκπαιδευτικών απασχολεί τις τελευταίες δεκαετίες την εκπαιδευτική κοινότητα. Στην εργασία περιγράφεται ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο παρακολούθησαν φοιτητές/τριες Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής εκπαίδευσης με σκοπό να γνωρίσουν τα κυριότερα διδακτικά μοντέλα των Φυσικών Επιστημών και να μπορούν να εφαρμόζουν ένα συγκεκριμένο εργαλείο για να αναλύουν τα μοντέλα αυτά. Ακόμη, παρουσιάζεται η εξέλιξη του βάθους του αναστοχασμού μιας μελέτης περίπτωσης κατά το σχεδιασμό ενός μαθήματος φυσικών επιστημών. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν την εξέλιξη του βάθους του αναστοχασμού της μελέτης περίπτωσης σε ειδικές συνιστώσες της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου των φυσικών επιστημών.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 403.8 KB |
Συνεδρία 08
Αίθουσα Ι4, Προεδρείο: Σπύρτου Α., Δημητριάδου Α.