Η έννοια της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου των εκπαιδευτικών της Α/βάθμιας εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες: Μία κριτική ανασκόπηση των σχετικών ερευνών.

Τσέου Ελένη
Υποψήφια Διδάκτωρ του Α.Π.Θ.
etseou@nured.auth.gr

Η εργασία η οποία παρουσιάζεται εδώ είχε ως στόχο τη διερεύνηση της έννοιας της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου (ΠΓΠ) στις έρευνες οι οποίες εξετάζουν την ΠΓΠ στις Φυσικές Επιστήμες (Φ.Ε.) των εκπαιδευτικών της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι υπηρετούν αλλά και αυτών οι οποίοι πρόκειται να υπηρετήσουν. Για την επίτευξη του στόχου αυτού χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της κριτικής ανασκόπησης. Τα δεδομένα προήλθαν από το στόχο των ερευνών, τα ερευνητικά ερωτήματα τα οποία αυτές θέτουν και την έννοια της ΠΓΠ η οποία ακολουθείται στις συγκεκριμένες έρευνες. Βρέθηκε ότι η ασάφεια του όρου της ΠΓΠ δημιουργεί προβλήματα στις σχετικές έρευνες. Συμπεραίνεται ότι χρειάζεται διασαφήνιση της έννοιας της ΠΓΠ ώστε να είναι σαφές τι ακριβώς ερευνάται.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF390.7 KB

Συνεδρία 08

Αίθουσα Ι4, Προεδρείο: Σπύρτου Α., Δημητριάδου Α.

8 Μαι 2009 17:30 - 19:30