Η έννοια της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου των εκπαιδευτικών της Α/βάθμιας εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες: Μία κριτική ανασκόπηση των σχετικών ερευνών.
Τσέου Ελένη
Υποψήφια Διδάκτωρ του Α.Π.Θ.
etseou@nured.auth.gr
Η εργασία η οποία παρουσιάζεται εδώ είχε ως στόχο τη διερεύνηση της έννοιας της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου (ΠΓΠ) στις έρευνες οι οποίες εξετάζουν την ΠΓΠ στις Φυσικές Επιστήμες (Φ.Ε.) των εκπαιδευτικών της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι υπηρετούν αλλά και αυτών οι οποίοι πρόκειται να υπηρετήσουν. Για την επίτευξη του στόχου αυτού χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της κριτικής ανασκόπησης. Τα δεδομένα προήλθαν από το στόχο των ερευνών, τα ερευνητικά ερωτήματα τα οποία αυτές θέτουν και την έννοια της ΠΓΠ η οποία ακολουθείται στις συγκεκριμένες έρευνες. Βρέθηκε ότι η ασάφεια του όρου της ΠΓΠ δημιουργεί προβλήματα στις σχετικές έρευνες. Συμπεραίνεται ότι χρειάζεται διασαφήνιση της έννοιας της ΠΓΠ ώστε να είναι σαφές τι ακριβώς ερευνάται.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 390.7 KB |
Συνεδρία 08
Αίθουσα Ι4, Προεδρείο: Σπύρτου Α., Δημητριάδου Α.