Τεχνολογικός γραμματισμός εκπαιδευτικών
Μιχάλης Ιωάννης, Τσαλίκη Χριστίνα, Χατζηβασιλείου Ευάνθης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, ΤΕΠΑΕ, gmichal@eled.auth.gr
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Διδασκαλείο Δημ. Εκπ/σης, xtsaliki@sch.gr
3/θεσιο Πειραματικό Δημ. Σχολείο ΠΤΔΕ/ΑΠΘ, evanthys@otenet.gr
Η ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας, δημιουργεί νέα δεδομένα και νέες ανάγκες στις κοινωνίες, που ζητούν να συμβαδίσουν με την τεχνολογική πρόοδο. Ο σύγχρονος πολίτης, ως τεχνολογικά εγγράμματος, πρέπει να έχει την ικανότητα να εντοπίζει, να οργανώνει, να κατανοεί, να αξιολογεί και να παράγει πληροφορίες, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία. Η εκπαίδευση οφείλει να συμβάλλει στην γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος, ξεκινώντας από τους εκπαιδευτικούς. Με την έρευνα που παραθέτουμε, επιχειρήσαμε να διαπιστώσουμε το επίπεδο του τεχνολογικού εγγραμματισμού των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μέσα από τη δυνατότητα πρόσβασης που διαθέτουν σε διαθέσιμες Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ), το επίπεδο της προετοιμασίας τους και τον τρόπο που αυτές αξιοποιούνται στο σχολείο.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 508.15 KB |
Συνεδρία 17
Αίθουσα Α1, Προεδρείο: Παπαγεωργίου Γ., Καλλέρη Μ.