Προβληματισμοί σχετικά με τη διδακτική προσέγγιση των χημικών αλλαγών

Γεώργιος Παπαγεωργίου
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, e-mail: gpapageo@eled.duth.gr

Παρά το γεγονός ότι οι χημικές αλλαγές διδάσκονται σε αρκετές τάξεις στο σύνολο των βαθμίδων της εκπαίδευσης, οι μαθητές εμφανίζονται να έχουν πολλές δυσκολίες, τόσο στην ερμηνεία, όσο και στην αναγνώρισή τους. Η εργασία θέτει προβληματισμούς σχετικά με τους λόγους που οδηγούν στο να υπάρχει σήμερα ένας αυξημένος βαθμός δυσκολίας, τόσο στην κατανόηση, όσο και στη διδακτική προσέγγιση των χημικών αλλαγών και αναζητά διεξόδους.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF362.39 KB

Προσκεκλημένη ομιλία 3

Αμφιθέατρο, Προεδρείο: Σιγάλας Μ., Μπέσσας Δ.

8 Μαι 2009 12:30 - 13:30