Εκπαιδεύοντας Φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. σε σύγχρονες Θεωρίες της Φυσικής

Ασημόπουλος Στέφανος, Σταύρου Δημήτρης, Σκορδούλης Κων/νος
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, asimstef@yahoo.gr
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, stadim@otenet.gr
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, kskordoul@primedu.uoa.gr

Στην παρούσα εργασία διερευνάται η δυνατότητα διδασκαλίας βασικών εννοιών της θεωρίας του χάους σε υποψήφιους Δασκάλους. Αναπτύχθηκε μια διδακτική ακολουθία έχοντας ως επίκεντρο μια διάταξη χαοτικού εκκρεμούς διασυνδεμένου με Η/Υ. Στην έρευνα συμμετείχαν 18 τεταρτοετείς φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. Αθηνών. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος του teaching experiment. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε οι περισσότεροι φοιτητές αναγνωρίζουν την ύπαρξη νομοτέλειας σε μια φαινομενικά τυχαία κίνηση, τη δυνατότητα ύπαρξης νομοτέλειας δίχως τη δυνατότητα μακροπρόθεσμης πρόβλεψης και ότι σε νομοτελειακή συμπεριφορά μικρές μεταβολές μπορούν να επιφέρουν σημαντικά διαφορετικά αποτελέσματα.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF1.26 MB

Συνεδρία 05

Αίθουσα Ι4, Προεδρείο: Μίχας Π., Πνευματικός Δ.

8 Μαι 2009 15:00 - 17:00