Εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη προσομοιώσεων για το μοντέλο του ιδανικού αερίου

Βασίλης Γρηγορίου, Γεώργιος Θ. Καλκάνης
Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος,
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αθηνών
vgrigor@primedu.uoa.gr, kalkanis@primedu.uoa.gr, http://micro-kosmos.uoa.gr

Η εργασία αυτή αποτελεί μέρος μίας ευρύτερης ερευνητικής προσπάθειας στα πλαίσια της οποίας μελετώνται οι προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες τελειόφοιτοι φοιτητές του Φυσικού Τμήματος του Ε.Κ.Π.Α. μπορούν να μετασχηματίσουν ένα επιστημονικό πρότυπο σε εκπαιδευτικό, δημιουργώντας υλικό / λογισμικό που θα αξιοποιεί και τις νέες τεχνολογίες, όπου θεωρείται απαραίτητο. Εν προκειμένω στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια ποιοτική έρευνα κατά την όποια μελετήθηκε η υποστηρικτική-εκπαιδευτική διαδικασία τελειόφοιτων φοιτητών, κατά τη δημιουργία ενός εργαλείου προσομοίωσης και εκπαιδευτικού υλικού για το αντικείμενο του ιδανικού αερίου. Το εκπαιδευτικό υλικό έπρεπε να είναι συνεπές ως προς το επιστημονικό-εκπαιδευτικό πρότυπο. Η εκπαίδευσή τους συμπεριελάμβανε αρχές διδακτικής και θέματα τεχνολογίας και προγραμματισμού, με τη μορφή συζητήσεων και παρακολούθησης πρότυπων διδασκαλιών. Η διάρκειά της ήταν τριών εβδομάδων. Συμπερασματικά διαπιστώθηκε η αναγκαιότητα μιας αυστηρά καθοδηγούμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας προκειμένου να καταστούν ικανοί να εκπληρώσουν τους αρχικούς στόχους.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF393.75 KB

Συνεδρία 11

Αίθουσα Α2, Προεδρείο: Βοσνιάδου Σ., Τσιτουρίδου Μ., Ηλιάδου Σ.

9 Μαι 2009 09:00 - 11:00