Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών για μαθητές με κινητικά και ορθοπαιδικά προβλήματα: Σχεδιασμός και Προσαρμογές

Παναγιώτης Φ. Παπαλεξόπουλος 1, Διονύσιος Βαβουγυιός 2, Ιουλία Νησιώτου 2
1.Δρ Ειδικής Παιδαγωγικής, papalex@uth.gr
2.Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, dvavou@uth.gr, nisiotou@sed.uth.gr

Σε αυτή την εργασία διερευνήσαμε τις προσαρμογές που μπορούν να πραγματοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί κατά τη διδασκαλία των μαθημάτων των Φυσικών Επιστημών ώστε να ικανοποιηθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών με κινητικά και ορθοπαιδικά προβλήματα. Τα αποτελέσματα της επισκόπησης που πραγματοποιήσαμε στην ελληνική και τη διεθνή βιβλιογραφία μας έδωσαν στοιχεία σχετικά με τον σχεδιασμό της διδασκαλίας και τις προσαρμογές που πρέπει να γίνουν στα σχολικά εργαστήρια. Η διδακτική πρόταση που περιγράφουμε έγινε στο πλαίσιο της συμβολής που μπορεί να έχει η διδασκαλία των μαθημάτων των Φυσικών Επιστημών στην απόκτηση εμπειριών, την κατανόηση του περιβάλλοντος και την κοινωνική ενσωμάτωση των μαθητών με κινητικά και ορθοπαιδικά προβλήματα.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF377.02 KB

Συνεδρία 03

Αίθουσα Ι4, Προεδρείο: Μαυρικάκη Ε., Αλευριάδου Α.

8 Μαι 2009 09:00 - 11:00