Σύγκριση της καθοδηγούμενης διερευνητικής και της παραδοσιακής διδακτικής προσέγγισης του ετεροπολικού δεσμού
Βλάσση Μ., Καραλιώτα Α.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Χημείας, mvlassi@yahoo.com
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Χημείας, akaraliota@chem.uoa.gr
Στην παρούσα εργασία προτείνεται μία διδακτική προσέγγιση του ετεροπολικού δεσμού, η οποία στηρίζεται στην καθοδηγούμενη διερευνητική μέθοδο διδασκαλίας. Προκειμένου να ερευνηθεί η αποτελεσματικότητά της, η μέθοδος αυτή εφαρμόστηκε σε μία ομάδα μαθητών της Α΄ Λυκείου που αποτέλεσε την πειραματική ομάδα. Μία άλλη ομάδα μαθητών που αποτέλεσε την ομάδα ελέγχου διδάχτηκε την ίδια ενότητα με την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας. Η ίδια γραπτή δοκιμασία χρησιμοποιήθηκε για τη σύγκριση των δύο μεθόδων. Τα αποτελέσματα από τη σύγκριση των επιδόσεων των μαθητών έδειξαν υπεροχή της διερευνητικής μεθόδου ως προς την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας.
| Συνημμένο | Μέγεθος |
|---|---|
| Αρχείο σε μορφή PDF | 391.1 KB |
Συνεδρία 14
Αίθουσα Α2, Προεδρείο: Τσαπαρλής Γ., Αναστασίου Α.


