Σύγκριση της καθοδηγούμενης διερευνητικής και της παραδοσιακής διδακτικής προσέγγισης του ετεροπολικού δεσμού

Βλάσση Μ., Καραλιώτα Α.

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Χημείας, mvlassi@yahoo.com
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Χημείας, akaraliota@chem.uoa.gr

Στην παρούσα εργασία προτείνεται μία διδακτική προσέγγιση του ετεροπολικού δεσμού, η οποία στηρίζεται στην καθοδηγούμενη διερευνητική μέθοδο διδασκαλίας. Προκειμένου να ερευνηθεί η αποτελεσματικότητά της, η μέθοδος αυτή εφαρμόστηκε σε μία ομάδα μαθητών της Α΄ Λυκείου που αποτέλεσε την πειραματική ομάδα. Μία άλλη ομάδα μαθητών που αποτέλεσε την ομάδα ελέγχου διδάχτηκε την ίδια ενότητα με την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας. Η ίδια γραπτή δοκιμασία χρησιμοποιήθηκε για τη σύγκριση των δύο μεθόδων. Τα αποτελέσματα από τη σύγκριση των επιδόσεων των μαθητών έδειξαν υπεροχή της διερευνητικής μεθόδου ως προς την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF391.1 KB

Συνεδρία 14

Αίθουσα Α2, Προεδρείο: Τσαπαρλής Γ., Αναστασίου Α.

9 Μαι 2009 15:00 - 17:00