Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Υβριδικού Μοντέλου Διδασκαλίας της Μοριακής Συμμετρίας με Χρήση Τρισδιάστατης Μοριακής Οπτικοποίησης
Λεμονιά Αντώνογλου, Νικόλαος Χαριστός, Μιχάλης Σιγάλας
Τμήμα Χημείας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, 54 124 Θεσσαλονίκη
lantonog@chem.auth.gr, nicharis@chem.auth.gr, sigalas@chem.auth.gr
Τα τελευταία χρόνια πολλά πανεπιστήμια αναπτύσσουν προγράμματα εκπαίδευσης από απόσταση τα οποία διατίθενται μέσω του Web. Παράλληλα γίνονται προσπάθειες ενσωμάτωσης των δυναμικότερων πρακτικών της μάθησης μέσω του Web στο συμβατικό μοντέλο διδασκαλίας. Στα πλαίσια αυτά στο Τμήμα Χημείας ξεκίνησε ένα πιλοτικό πρόγραμμα στο οποίο η συμβατική διδασκαλία στην τάξη και η χρήση των τεχνολογιών εκπαίδευσης από απόσταση μέσω του Web συνδυάζονται σε ένα μοντέλο υβριδικής διδασκαλίας επικεντρωμένο στο φοιτητή - χρήστη. Το πρόγραμμα αναφέρεται στη διδασκαλία της Μοριακής Συμμετρίας, ενός αντικειμένου που απαιτεί από τους διδασκόμενους αναπτυγμένη οπτικοχωρική αντίληψη. Έτσι, το εκπαιδευτικό υλικό που διατίθεται ηλεκτρονικά εμπεριέχει μικροεφαρμογές μοριακής οπτικοποίησης με στόχο την εξοικείωση των διδασκόμενων με την τρισδιάστατη μοριακή δομή και τις ιδιότητες συμμετρίας της. Στην ανακοίνωση αυτή παρουσιάζονται οι βασικές αρχές σχεδίασης του υβριδικού μοντέλου διδασκαλίας, η τεχνική περιγραφή του, καθώς και τα πρώτα συμπεράσματα από την εφαρμογή του.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 1.08 MB |
Συνεδρία 11
Αίθουσα Α2, Προεδρείο: Βοσνιάδου Σ., Τσιτουρίδου Μ., Ηλιάδου Σ.