Χρήση πειραμάτων απομακρυσμένης πρόσβασης με ασύρματη επικοινωνία στη διδασκαλία φυσικής: ανασκόπηση βιβλιογραφίας και προτάσεις

Δημοσθένης Ε. Μπολανάκης και Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
dbolanakis@ieee.org & kkotsis@cc.uoi.gr

Η διδασκαλία με ασύρματη επικοινωνία αποτελεί ένα σύγχρονο παράδειγμα εφαρμογής νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Παρόλο που στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχει μεγάλη διάδοση της εφαρμογής αυτής στην εκπαίδευση των μηχανικών, ένας πολύ περιορισμένος αριθμός παραδειγμάτων συναντάται στον τομέα της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών. Στην εργασία αυτή γίνεται ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και διερευνώνται τα πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα διεξαγωγής πειραμάτων φυσικής από απόσταση. Συζητούνται επίσης, προτάσεις υλοποίησης εξ αποστάσεως πειραμάτων με ασύρματη επικοινωνία για την διδασκαλία της Φυσικής για μαθητές ή/και φοιτητές.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF412.52 KB

Συνεδρία 22

Αίθουσα Ι4, Προεδρείο: Κασκάλης Θ., Τσακιρίδου Ε., Αυγητίδου Σ.

10 Μαι 2009 09:00 - 11:00