Γνωρίσματα ερευνών της Διεθνούς Βιβλιογραφίας σχετικά με τα μαθησιακά αποτελέσματα από τη σύγκριση εικονικών και πραγματικών πειραμάτων στη διδασκαλία και μάθηση της Φυσικής.
Φίλιππος Β. Ευαγγέλου1 Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης2
1 Υποψήφιος Διδάκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, me01019@cc.uoi.gr
2 Αναπληρωτής Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, kkotsis@cc.uoi.gr
Η εργασία αυτή διερευνά τα γνωρίσματα ερευνών της Διεθνούς Βιβλιογραφίας σχετικά με τα μαθησιακά αποτελέσματα από τη σύγκριση εικονικών και πραγματικών πειραμάτων στη διδασκαλία και μάθηση της Φυσικής. Στη συνέχεια αναλύονται οι κατανομές συχνοτήτων μερικών χαρακτηριστικών, όπως είναι τα μαθησιακά αποτελέσματα, η ηλικία των υποκειμένων στις έρευνες, η θεματική ενότητα ,το είδος του φυσικού κόσμου (Μικρόκοσμος, Μακρόκοσμος) με τα οποία σχετίζονταν οι υπό εξέταση έννοιες και τα φαινόμενα των πειραμάτων κάθε έρευνας και η πηγή, προέλευση των εικονικών πειραμάτων (προσομοιώσεων). Τέλος, προκύπτουν κάποια συμπεράσματα αναφορικά με την αναγκαιότητα περαιτέρω έρευνας για τη σύγκριση μαθησιακών αποτελεσμάτων εικονικών και πραγματικών πειραμάτων στη διδασκαλία και μάθηση της Φυσικής.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 387.71 KB |
Συνεδρία 04
Αίθουσα Ι1, Προεδρείο: Τζιμόγιαννης Α., Λαμπρινός Ν.