Οι στάσεις των εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπ/σης στη χρήση πειραμάτων για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

Κώτσης Θ. Κων/νος 1
Μπασιάκος Γεώργιος 2
1 Αναπληρωτής Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. Παν. Ιωαννίνων, kkotsis@cc.uoi.gr
2 Εκπαιδευτικός, basiakos@sch.gr

Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μια εμπειρική έρευνα που έγινε σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό να διερευνηθεί κατά πόσο οι εκπαιδευτικοί έχουν ενσωματώσει τη διεξαγωγή πειραμάτων στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Τι προσπαθούν να κάνουν οι ίδιοι, τι δεν κάνουν και γιατί δεν το κάνουν. Ειδικότερα επιχειρήθηκε να διερευνηθεί ποια είναι η στάση των δασκάλων απέναντι στο πείραμα, ποια προβλήματα αντιμετωπίζουν σχετικά με τη χρήση του πειράματος στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και τι προτείνουν οι εκπαιδευτικοί για τη διδασκαλία του αντικειμένου της Φυσικής στο Δημοτικό Σχολείο.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF375.96 KB

Συνεδρία 08

Αίθουσα Ι4, Προεδρείο: Σπύρτου Α., Δημητριάδου Α.

8 Μαι 2009 17:30 - 19:30