Μια εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία των πηγών και καταναλωτών ενέργειας στο Δημοτικό Σχολείο
Καραγιαννίδου Α., Σπύρτου Α. Εκπαιδευτικός Α/θμιας, 3ο Δημ. Άργους Ορεστικού, karagiannidouantonia@hotmail.com Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΠΤΔΕ Φλώρινας
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται συνοπτικά μια διδακτική παρέμβαση εποικοδομητικού χαρακτήρα για τη διδασκαλία των «πηγών» και «καταναλωτών» ενέργειας σε μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Δημοτικού. Για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της διδακτικής αυτής παρέμβασης λάβαμε υπόψη την άποψη που κυριαρχεί στον επιστημονικό αλφαβητισμό, ότι η εκμάθηση του περιεχομένου της ενέργειας, από τους σύγχρονους πολίτες, θεωρείται σημαντική. Επιπρόσθετα, λάβαμε υπόψη και τη βαρύτητα που δίνεται από το Δ.Ε.Π.Π.Σ. για το περιεχόμενο της ενέργειας.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 476.66 KB |
Συνεδρία Αφίσας
Χώρος έξω από την βιβλιοθήκη της σχολής
Συντονιστής: Καριώτογλου Π.
9 Μαι 2009 17:30 - 19:30