Μια εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία των πηγών και καταναλωτών ενέργειας στο Δημοτικό Σχολείο

Καραγιαννίδου Α., Σπύρτου Α. Εκπαιδευτικός Α/θμιας, 3ο Δημ. Άργους Ορεστικού, karagiannidouantonia@hotmail.com Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ΠΤΔΕ Φλώρινας

Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται συνοπτικά μια διδακτική παρέμβαση εποικοδομητικού χαρακτήρα για τη διδασκαλία των «πηγών» και «καταναλωτών» ενέργειας σε μαθητές/τριες της ΣΤ΄ Δημοτικού. Για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της διδακτικής αυτής παρέμβασης λάβαμε υπόψη την άποψη που κυριαρχεί στον επιστημονικό αλφαβητισμό, ότι η εκμάθηση του περιεχομένου της ενέργειας, από τους σύγχρονους πολίτες, θεωρείται σημαντική. Επιπρόσθετα, λάβαμε υπόψη και τη βαρύτητα που δίνεται από το Δ.Ε.Π.Π.Σ. για το περιεχόμενο της ενέργειας.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF476.66 KB

Συνεδρία Αφίσας

Χώρος έξω από την βιβλιοθήκη της σχολής
Συντονιστής: Καριώτογλου Π.

9 Μαι 2009 17:30 - 19:30