Το εκπαιδευτικό ιστολόγιο ως εργαλείο κοινωνικής οικοδόμησης της γνώσης: Μία ανάλυση της γνωστικής παρουσίας των μαθητών

Σοφία Αγγέλαινα και Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
sangelaina@gmail.com, ajimoya@uop.gr

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονο εκπαιδευτικό και ερευνητικό ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες δεύτερης γενιάς του Παγκόσμιου Ιστού (Web 2.0), και ειδικότερα για τα ιστολόγια (blogs), ως εργαλεία κοινωνικής οικοδόμησης της γνώσης. Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μία μελέτη που αφορά στη χρήση ενός εκπαιδευτικού ιστολόγιου από μαθητές γυμνασίου με στόχο τη διαμοίραση ιδεών και τη διαβούλευση γύρω από το ζήτημα της χρήσης αναβολικών από αθλητές. Από τα αποτελέσματα της ανάλυσης της γνωστικής παρουσίας των μαθητών προκύπτει ότι τα εκπαιδευτικά ιστολόγια μπορούν να αποτελέσουν ένα αποτελεσματικό εργαλείο συνεργασίας και οικοδόμησης νέων γνώσεων.

ΣυνημμένοΜέγεθος
Αρχείο σε μορφή PDF410.88 KB

Συνεδρία 04

Αίθουσα Ι1, Προεδρείο: Τζιμόγιαννης Α., Λαμπρινός Ν.

8 Μαι 2009 15:00 - 17:00