Δικτυακοί Δείκτες Συνεργατικότητας στο περιβάλλον του Cmap
Γεώργιος Ιακωβίδης
Ανωτάτη Σχολή Τεχνολογικής και Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης, ΑΣΠΑΙΤΕ e-mail: iakovidisg51@yahoo.gr
Ουρανία Καλούρη
Ανωτάτη Σχολή Τεχνολογικής και Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης, ΑΣΠΑΙΤΕ e-mail: rkalouri@hotmail.com
Σαράντος Ψυχάρης
Ανωτάτη Σχολή Τεχνολογικής και Παιδαγωγικής Εκπαίδευσης, ΑΣΠΑΙΤΕ e-mail: spsycharis@gmail.com
Στην εργασία αυτή εξετάζουμε το επίπεδο δραστηριότητας ομάδων μαθητών που συνεργάσθηκαν σε Δικτυακό Περιβάλλον. Το επίπεδο δραστηριότητας ή δείκτες συνεργατικής δραστηριότητας μπορούν να αποτιμήσουν τη συνεργατική συμπεριφορά και να δώσουν συμπεράσματα για τη συσχέτιση της γνωστικής επίδοσης των εκπαιδευόμενων με τη συμπεριφορά τους σε δικτυακά περιβάλλοντα μέσω της αποτίμησης αυτών των δεικτών. Από τα αποτελέσματα προκύπτει ότι μόνο δυο δείκτες, ο «προσανατολισμός - εισαγωγή στο πρόβλημα» και η «γέννηση εναλλακτικών ιδεών» σχετίζονται με τη γνωστική επίδοση όταν οι μαθητές εργάζονται σε δικτυακά συνεργατικά περιβάλλοντα όπως το λογισμικό Cmap.
Συνημμένο | Μέγεθος |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 522.67 KB |
Συνεδρία 04
Αίθουσα Ι1, Προεδρείο: Τζιμόγιαννης Α., Λαμπρινός Ν.