Ιστολόγια (blogs) και διδασκαλία φυσικών επιστημών: Πραγματικότητα & προοπτικές
Έψιμος Γ., Κολτσάκης Ε., Γαργανουράκης Β., Μιχαηλίδης Γ. Φυσικός MSc, gepsimos@yahoo.gr, Φυσικός MSc, Υπ. Δρ Τμ. Φυσικής ΑΠΘ, Εκπ/κός Δ/θμιας εκπαίδευσης, ekoltsakis@gmail.com, Φυσικός MSc, Εκπ/κός Δ/θμιας εκπαίδευσης, vgargan@gmail.com, Εκπ/κός Π/θμιας εκπαίδευσης, ellogosellogos@gmail.com
Τα ιστολόγια (blogs) έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια αλματώδη αύξηση, τόσο στον αριθμό και το περιεχόμενό τους, όσο και στην επίδραση τους σημαντικούς θεσμούς, όπως η πολιτική, η δημοσιογραφία και η εκπαίδευση. Μάλιστα, ο τρόπος λειτουργίας τους δείχνει να συμβαδίζει με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των αναλυτικών προγραμμάτων που εκφράζουν το ρεύμα του “Επιστημονικού και Τεχνολογικού Εγγραμματισμού”.Το στρογγυλό τραπέζι θα επιχειρήσει να σκιαγραφήσει το παρόν της ελληνικής εκπαιδευτικής “μπλογκόσφαιρας”, αλλά και να διερευνήσει τις δυνατότητες ένταξης των ιστολογίων στη διδασκαλία (ή την εκλαΐκευση) των φυσικών επιστημών.
Attachment | Size |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 332.69 KB |
Στρογγυλό τραπέζι 2
Αίθουσα Α7
Συντονιστής: Έψιμος Γ.
Συμμετέχουν: Έψιμος Γ., Κολτσάκης Ε., Γαργανουράκης Β., Μιχαηλίδης Γ.