Μια πρόταση αξιολόγησης στο Οριζόντιο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών με χρήση ψηφιακών τεχνολογιών.
Δημήτριος Ι. Σωτηρόπουλος, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης
Παιδαγωγικό Τμήμα Πανεπιστημίου Αθηνών, sotiropoulosdimitris@gmail.com
Παιδαγωγικό Τμήμα Πανεπιστημίου Αθηνών, gkalkanis@primedu.uoa.gr
Στην προσπάθειά μας από τη μια να βοηθήσουμε τους φοιτητές στο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστήμιου Αθηνών στο να αποκτήσουν ενιαία και συγκροτημένη άποψη για τις φυσικές έννοιες και φαινόμενα και από την άλλη να υλοποιήσουμε ένα εργαστήριο που να εκμεταλλεύεται τις περισσότερες και κατά το βέλτιστο τρόπο ψηφιακές εκπαιδευτικές τεχνολογίες δημιουργήσαμε το «Οριζόντιο» Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Στη παρούσα εργασία παρουσιάζονται οι ψηφιακές τεχνολογίες που προτείνουμε, προκειμένου να δημιουργείται ένα ολοκληρωμένο και εκτεταμένο e-portfolio αξιολόγησης που να περιλαμβάνει διάφορα στοιχεία που συγκεντρώνονται από τους υπολογιστές που ασκούνται οι φοιτητές. Στοιχεία όπως, αποτελέσματα από e-ερωτηματολόγια (σταυρόλεξα, κ.α.), φωτογραφίες από τους εργαστηριακούς πάγκους, εικόνες από τις οθόνες, και πληροφορίες για τις ιστοσελίδες, και τις εφαρμογές που έτρεξαν κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.
Attachment | Size |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 396.41 KB |
Συνεδρία 22
Αίθουσα Ι4, Προεδρείο: Κασκάλης Θ., Τσακιρίδου Ε., Αυγητίδου Σ.