Διερώτηση και μοντελοποίηση της εξασθένισης του ήχου: επιστημονικά εγκυροποιημένο διδακτικό υλικό βασισμένο στην Επιστήμη των Υλικών ενισχυμένο με ΤΠΕ
Pintó R., Couso D., Hernαndez M.I. CRECIM, Universitat Autοnoma de Barcelona, roser.pinto@uab.cat
Η έρευνα στην οποία συμμετέχουμε επιδιώκει να αναγνωρίσει τύπους διδακτικών αλλαγών που θεωρούνται αναγκαίες στη διαδικασία αξιολόγησης και βελτίωσης διδακτικών και μαθησιακών ακολουθιών ως συνέπεια των μαθησιακών επιτευγμάτων. Αυτή η αφίσα παρουσιάζει μια εκτεταμένη μελέτη που επικεντρώνεται στη διαδικασία σχεδιασμού και βελτίωσης διδακτικομαθησιακών ακολουθιών, με θέμα τις ακουστικές ιδιότητες των υλικών σε σχέση με το φαινόμενο της εξασθένισης του ήχου. Για το σχεδιασμό της ακολουθίας δημιουργήθηκε μια «μαθησιακή κοινότητα» ως ένα πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ερευνητών. Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του διδακτικού υλικού η συνεργασία οδήγησε σε εννοιολογικό αποσαφηνισμό της εξασθένισης του ήχου από υλικά, σε εννοιολογική ιεράρχηση, και σε διδακτικο-μαθησιακές δραστηριότητες και αξιολόγηση που έχει τη δυνατότητα να απεικονίσει τις ιδέες των μαθητών σε σχέση με τη διερώτηση, τη μοντελοποίηση και τις ΤΠΕ. Διάφορες δραστηριότητες αξιολόγησης έχουν χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση των μαθησιακών επιτευγμάτων και τα πρώτα αποτελέσματα που αφορούν σε ένα μοντέλο εξασθένισης του ήχου, με βάση την ενέργεια, περιλαμβάνονται επίσης στην αφίσα.
Attachment | Size |
---|---|
Αρχείο σε μορφή PDF | 170.46 KB |
Συνεδρία Αφίσας
Χώρος έξω από την βιβλιοθήκη της σχολής
Συντονιστής: Καριώτογλου Π.